top of page

650 אלף שקלים לתושב שדרות שנפצע במהלך עבודה במפעל

לאחר מאבק משפטי של עו"ד דניאל אדזיאשווילי כנגד המפעל וחברת הביטוח, הושג הסכם פשרה במסגרתו יקבל התובע את מלוא הסכום בגין הנזקים שנגרמו לו.


מאת: אלברט גבאי / צילום: רועי צאיג


עובד מפעל משדרות שנפצע במהלך עבודתו יפוצה במאות אלפי שקלים: המקרה אירע בשנת 2011, במהלך עבודתו של התובע- תושב שדרות כבן 45, במפעל באשקלון. במסגרת עבודתו התבקש התובע לחתוך פינות של צינור באמצעות דיסק חשמלי. בזמן אחיזתו בדיסק ופעולת חיתוך הצינור, עף הדיסק והתפוצץ לחלקים כך שאחד מחלקי הדיסק שעפו פגעו ישירות בברך ימין של התובע. בעקבות המקרה הוא נפגע באורח קשה, הובהל לבית חולים ושם נותח ונשאר לאשפוז בעקבות המקרה.


מאז המקרה חלה הדרדרות במצבו הרפואי של התובע. מלבד הנזק שנגרם לברכו הוא נמצא לא כשיר מבחינה רפואית לחזור לעבודתו במפעל, מה שגרם לו לאובדן הכנסה. במקביל קיבל התובע בעקבות התאונה הכרה מביטוח לאומי ואחוזי נכות.


גם כשניסה עיסוק חדש- כאינסטלטור, קבעו הרופאים כי אינו מסוגל להמשיך בעבודתו במקצוע זה, עבודה שכרוכה בישיבה על הברכיים וכיפופים, וכי מדובר במגבלה קבועה.

"עד לערב התאונה היה התובע לאדם בריא ודינאמי המסוגל לעבוד בעבודה פיזית" אמר עורך דינו דניאל אדזיאשווילי, "אך כיום נשען התובע על בני משפחתו, נזקק לעזרה יומיומית של רופאים ותרופות, ואינו מסוגל להתפרנס כהרגלו".


המפעל בו עבד התובע לא הסכים להודות באחריות לאירוע, אך במסגרת מאבקו של אדזיאשווילי מול המפעל וחברת הביטוח, הושג הסכם פשרה הקובע כי התובע יפוצה בסכום של 140 אלף שקלים, לכיסוי סופי ומלא של כל תביעותיו ודרישותיו. בנוסף קיבל האיש מהביטוח הלאומי על חודשי הפציעה הראשונים סכום של למעלה מ-20 אלף שקלים, יחד עם קצבה חודשית של כ-1,700 שקלים עד גיל יציאתו לגמלאות, ובסך הכול יקבל האיש כ-650 אלף שקלים בגין הפגיעה.


bottom of page